7 043 läst ·
35 svar
7k läst
35 svar
Råd 60x60 placering?
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Ja, det är den bästa lösningen jag själv med kommit fram till.J jockebq skrev:
Det är ju absolut det viktigaste.J jockebq skrev:
Vill bara visa att det går och trolla trots golvvärme men man fick vara försiktig med bilmaskinen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det hade jag inte vågat. Blev dock imponerad över hur väl det syntes på värmekameran. Så det kan jag rekommendera om någon är osäker på vart slingorna ligger. Se bara till att värmen har vart avstängd och sval, för att sen slå på den och vänta typ 15 min innan det syns på värmekameran.Paul-Staffanstorp skrev:
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Jag vill minnas att jag flexade ut nivåskillnaden över typ 20cm innan jag tätskikta, sen spacklade upp med fix eller om jag bara bakade under med fix.
Alltså för att få bort dom tvära kanterna vid brunnen, var också 60x60 plattor
Alltså för att få bort dom tvära kanterna vid brunnen, var också 60x60 plattor
Tillbyggare
· Onsala
· 2 023 inlägg
Skakar om tråden lite!nino skrev:
Detta är precis som jag tänker göra, tycker du fortfarande det var en bra lösning? En plattsättare jag pratade med nämnde precis din teknik...
Har bara gjort det badrummet med så stora plattor och med den brunnen, har som tur är inte hört nåt från kunden så jag hoppas och tror att det blev braandr.ljung skrev:
Klicka här för att svara