Planerar att bygga gäststuga på vår gräsmatta, 15kvm.
Har läst lite olika tillvägagångssätt på grunden.
Min fråga är : räcker det att ta bort matjorden och lägga på markduk, eller måste jag lägga på makadam ovanpå också?
Tänkte sätta den på murblock.
Marken i övrigt dräneras bra.