Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 460 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 469 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Det hade jag aldrig trott!

hsd
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 469 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 238 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 541 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Andra veckan i rad!
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 543 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 574 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 595 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Q
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 294 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

F
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 605 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 61 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
Jag tycker att jag är bra trots 3 fel

G
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 908 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
lite för lätt

En toalettstol med svart sits och locket uppfällt, bredvid en bidéhanddusch.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 977 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.