Byggahus.se
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Jag skulle påstå att sista frågan är fel.

boschkenta
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 7 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Här tog man in rörläggare som inte ville jobba så vi blev stillastående i veckor... tydligen ska jag göra jobbet själv nästa gång!:geek:

• Gilla
HM2020
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 11 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
..tackar...

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 17 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 61 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Haha oväntat med fullpott i VVS men det var nog enklare denna gång än annars.

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 84 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 97 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
:geek::coffee:

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 46 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 104 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

• Gilla
Nette
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.