På konsumentens sida
· 3 462 inlägg
Quiz: Vad kan du om VVS? https://www.byggahus.se/quiz/288-vad-kan-du-om-vvs
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Stefan N
Verktygstokig
- Stockholm Täby
- Medlem jan 2009
- 12 168 inlägg
- 9 974 gillningar
- 1 072 bilder och filmer
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
Medlem
· E
· 31 395 inlägg
Jag skulle påstå att sista frågan är fel.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 7 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
Här tog man in rörläggare som inte ville jobba så vi blev stillastående i veckor... tydligen ska jag göra jobbet själv nästa gång!
Här tog man in rörläggare som inte ville jobba så vi blev stillastående i veckor... tydligen ska jag göra jobbet själv nästa gång!
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 61 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
Haha oväntat med fullpott i VVS men det var nog enklare denna gång än annars.
Haha oväntat med fullpott i VVS men det var nog enklare denna gång än annars.
Medlem
· 21 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 76 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 97 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"