7 259 läst ·
113 svar
7k läst
113 svar
Quiz: Vad kan du om fukt och mögel?
Fury
Teoretisk byggare
· Yttre skärgården
· 183 inlägg
Fury
Teoretisk byggare
- Yttre skärgården
- 183 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 103 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt och mögel?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 133 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt och mögel?"
Jag vet mer om mögel än jag tror?
Jag vet mer om mögel än jag tror?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 133 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt och mögel?"
Det var ganska lätt
Det var ganska lätt
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 220 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt och mögel?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 69 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt och mögel?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 228 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt och mögel?"
Tio rätt. Men på fråga 5 och 8 är två svar rätt. så jag hade bara tur på detta dåligt sammansatta frågeformulär
Staffans
Tio rätt. Men på fråga 5 och 8 är två svar rätt. så jag hade bara tur på detta dåligt sammansatta frågeformulär
Staffans
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 75 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt och mögel?
"luftfuktare VS luftavfuktare"
HaHa!! samma här, skyller på påverkan av mit fredags tllstånd
"luftfuktare VS luftavfuktare"
HaHa!! samma här, skyller på påverkan av mit fredags tllstånd
Redigerat:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 78 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt och mögel?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 276 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt och mögel?"