7 259 läst ·
113 svar
7k läst
113 svar
Quiz: Vad kan du om fukt och mögel?
Sida 1 av 8
På konsumentens sida
· 3 627 inlägg
Quiz: Vad kan du om fukt och mögel? https://www.byggahus.se/quiz/247-vad-kan-du-om-fukt-och-mogel
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 7 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt och mögel?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt och mögel?"
Borde fått två poäng till, klantigt...
Borde fått två poäng till, klantigt...
Medlem
· Västerbottens län
· 18 049 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 33 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt och mögel?"
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 34 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt och mögel?"
Medlem
· Västernorrland
· 12 029 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 38 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt och mögel?"
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 708 inlägg
9/10
Någon får gärna förklara för mig hur en luftavfuktare inte kan hjälpa not fukt i en krypgrund?
Någon får gärna förklara för mig hur en luftavfuktare inte kan hjälpa not fukt i en krypgrund?
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 708 inlägg
Det kan jag inte göra, för det hjälper nog. Men nu var det inte det som var svarsalternativet. Jag läste också som du först, men läste igen och insåg att jag fått med två bokstäver för mycket. Närmare bestämt "av"13th Marine skrev:
Jag fick 10/10 rätt, vilket nog beror på att frågorna i quizet "Vad kan du om fukt och mögel?" var ganska lätta.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 95 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt och mögel?"