Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 585 andra personer (22%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 899 andra personer (73%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"

K Knattecrossfarsan skrev:
Skämmande att 8% tror att man får söka efter guld och fornlämningar enligt allemansrätten... 🙄
Jag är snarare förvånad över att det bara är 8% som tror det, vanligen brukar ju mycket galenskap motiveras med "allemansrätten".

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 484 andra personer (91%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"😮😀

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 485 andra personer (91%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 236 andra personer (45%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"

Krilleman
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 501 andra personer (91%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"

Det var länge sen jag hade 10/10 så nu får man klappa sig på axeln.

Fråga 5/10:
Hittar denna verkligen hål?
Är det inte en "hål-radar" som berättar var hålet blir på andra sidan innan hål tas?
Dessutom kan den störas ut om det finns el draget i vägg/bjälklag med tvivelaktigt resultat.

Fråga 6/10:
Hur kan denna utrustning hitta stopp?
Sensorn kan ju fastna innan ett verkligt stopp...
Den kan ju även lokalisera var avlopp är dragna utan stopp...

Man kan se på det på många olika sätt. 😊

Redigerat:
  • Gilla
pjgb
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 027 andra personer (72%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 269 andra personer (45%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 074 andra personer (72%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"

Hur fungerar verktyget i fråga 3?
Det som ska hitta skruvar.
Vad heter det?

R roke skrev:
Hur fungerar verktyget i fråga 3?
Det som ska hitta skruvar.
Vad heter det?
Hittade information. Nu vet jag.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.