1 069 läst ·
75 svar
1k läst
75 svar
Quiz: Vad hittar verktyget?
Sida 1 av 6
På konsumentens sida
· 3 694 inlägg
Quiz: Vad hittar verktyget? https://www.byggahus.se/quiz/448-vad-hittar-verktyget
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 600 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 600 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 27 andra personer (38%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"
Oj, det trodde jag inte! Logiken funkar!! 👏
Oj, det trodde jag inte! Logiken funkar!! 👏
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 98 andra personer (89%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 19 andra personer (15%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 95 andra personer (67%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"
Skämmande att 8% tror att man får söka efter guld och fornlämningar enligt allemansrätten... 🙄
Produkter som diskuteras: "kabelsökaren"
Kabel- & regelsökare
Läs mer
Att folk inte kan använda rätt termer skrämmer bara skitnödiga besserwissrar. Att folk tror att det är fritt fram att plundra fornminnen enligt allemansrätten är skrämmande på riktigt.useless skrev:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 220 andra personer (89%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 207 andra personer (70%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"