1 015 läst ·
75 svar
1k läst
75 svar
Quiz: Vad hittar verktyget?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 317 andra personer (88%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"
Ganska lätt quiz den här gången
Ganska lätt quiz den här gången
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 567 andra personer (90%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"
Husägare
· Ljungskile
· 19 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 481 andra personer (71%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 148 andra personer (20%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 673 andra personer (90%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"
Medlem
· Sverige
· 5 688 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 556 andra personer (72%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"
PS. Egentligen hade jag 10 rätt, fanns ett verktyg där som detekterar precis det jag valde och därför är vad jag kallar det...
PS. Egentligen hade jag 10 rätt, fanns ett verktyg där som detekterar precis det jag valde och därför är vad jag kallar det...
Redigerat:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 705 andra personer (90%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 744 andra personer (89%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"😃
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 756 andra personer (89%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 28 andra personer (3%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"
Ojoj, det här var jag inte bra på. Har aldrig använt än mindre sett de flesta av dessa vetryg 😃
Ojoj, det här var jag inte bra på. Har aldrig använt än mindre sett de flesta av dessa vetryg 😃