Jäklar vad lätt man kan trigga upp folk för ingenting, var helt enkelt en vadslagning och jag vann med hästlängder , trevlig helg
 
P
Och vad vann du?
 
H heine skrev:
Jäklar vad lätt man kan trigga upp folk för ingenting, var helt enkelt en vadslagning och jag vann med hästlängder , trevlig helg
Sådana personer brukar kallas för troll.
 
  • Gilla
Prodigys
  • Laddar…
Handyman 1 skrev:
Och vad vann du?
S Strontus skrev:
Sådana personer brukar kallas för troll.
500 spänn
 
S Strontus skrev:
Sådana personer brukar kallas för troll.
Tror att trollen har lite allvarligare triggningar än en slaggborr
S Strontus skrev:
Sådana personer

H heine skrev:
500 spänn
S Strontus skrev:
Sådana personer brukar kallas för troll.
kalla vad du vill


H heine skrev:
500 spänn
 
Men om ni vill så finns d flera trådar som är sura på samma slagborr
 
Handyman 1 skrev:
Och vad vann du?
Äran, och möjligheten att retas lite såhär på helgen ;)
 
H heine skrev:
Tror att trollen har lite allvarligare triggningar än en slaggborr
Tydligen inte.
 
  • Gilla
Prodigys
  • Laddar…
Cheesen
H heine skrev:
Angående skruvdragaren på bild 8 så var svaret av er slagborrskruvdragare men det vet jag inte om d är då den är 12 v o knappast en slagborr ?!
på netonnet heter den borrskruvdragare så inget av alternativen är rätt men den är ju mer skruvdragare än slaggborr
Visste att det skulle vara diskussion i forumet när jag såg frågan.
Nu är det ju självklart en slagborrskruvdragare. Har en sådan här hemma sedan några år och älskar detta multiverktyg.

För övrigt så ska den absolut inte kunna förväxlas med en skruvdragare då den har Chuck och skruvdragare saknar Chuck.
 
Rickard.
Cheesen Cheesen skrev:
Nu är det ju självklart en slagborrskruvdragare. Har en sådan här hemma sedan några år och älskar detta multiverktyg
Säg en sak som du använder din slagborrskeuvdragare till som en vanlig inte kan? Går det göra små hål i hård betong?
 
H heine skrev:
Hör att domaren har vaknat
:crysmile:
Jag ser att en dålig förlorare vaknat.
 
  • Gilla
andersmc
  • Laddar…
9/10. Torskade på kvistborren:oops:
 
Cheesen
Rickard. Rickard.ag skrev:
Säg en sak som du använder din slagborrskeuvdragare till som en vanlig inte kan? Går det göra små hål i hård betong?
Jag använde den till att sätta upp en 67" tv i ett personalrum för något år sedan... Det var i betong av det mjukare slaget... Gick ej med vanlig borr. Hade lyckligtvis med min lilla blåa som räddade dagen.
Jag har inga väggar där jag behöver slagfunktion här hemma och när jag ska bila i plattan använder jag slaghammaren. Däremot så var den lilla blåa boschen helt oumbärlig när jag konsultarbetade med inredning och strukturering av lager. Behövde bara en låda för att fixa alla jobb.

Jag vill inte påskina att den maskinen klarar betong. Men det gör ingen slagborrmaskin med Chuck... Till betong använder man en borrhammare med sds.
 
  • Gilla
heine
  • Laddar…
H heine skrev:
Jäklar vad lätt man kan trigga upp folk för ingenting, var helt enkelt en vadslagning och jag vann med hästlängder , trevlig helg
Så i dina tidigare inlägg trollade du bara? Men från och med detta inlägg talar du sanning? Eller kommer det senare att visa sig att detta inlägg var ett annat vad, eller ett test av tangentbordet?
 
H heine skrev:
500 spänn
Jag är väldigt nyfiken på den konversation som ledde fram till vadet.

- Har du sett såna däringa internetforum? Man kan skriva saker, och då är det en massa andra som svarar.
- Nej, det tror jag inte på! Du skojar bara.
- Jo, jag lovar. Alltså, om man skriver nåt riktigt korkat kommer folk att skriva att man har fel!
- Nej, Så kan det inte vara! Jag är helt säker på att oavsett vad man skriver så kommer alla bara att ignorera det.
- Jo, det är sant. Jag har provat en gång. Jag kan visa dig.
- Äh, sluta driva nu. Jag slår vad att om att du kan skriva vilka dumheter som helst men ingen kommer att bry sig.
- Hur mycket sätter du?
- Femhundra spänn!
- Topp!
 
  • Haha
  • Gilla
civilingenjören och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.