H heine skrev:
Jo dom flesta har sånt men den är ju helt oduglig till det
Vi har sån på jobbet o användes endast till skruvsr o lättare borrning
Jo, men att det är mer eller mindre oanvändbart betyder ju inte att det inte finns. Så svaret skulle jag säga är korrekt.

H heine skrev:
Angående skruvdragaren på bild 8 så var svaret av er slagborrskruvdragare men det vet jag inte om d är då den är 12 v o knappast en slagborr ?!
på netonnet heter den borrskruvdragare så inget av alternativen är rätt men den är ju mer skruvdragare än slaggborr
Verktyget på din bild är inte samma verktyg som var i testet.

10/10. Kul med lite blandning av gammalt och nytt.

Hus tomte
prototypen prototypen skrev:
Kan man överklaga? Den var den enda jag hade"fel" på

Protte
samma här

men slagborr vilket skämt :crysmile:

men man kanske kan kalla en bilmaskin för slagborr :thinking:

• Gilla
heine
  • Laddar…
Hus tomte Hus tomte skrev:
samma här

men slagborr vilket skämt :crysmile:

men man kanske kan kalla en bilmaskin för slagborr :thinking:
Verktyget ÄR en slagborrskruvdragare.

Det är möjligt att den inte är jätteeffektiv. Men det spelar ingen roll. Quisset handlar om vad verktygen heter. Inte om det är det effektivaste för ett visst användningsområde.

• Gilla
Stibbadrill och 3 till
  • Laddar…
prototypen prototypen skrev:
Kan man överklaga? Den var den enda jag hade"fel" på

Protte
Jag åxå

A andersmc skrev:
A andersmc skrev:
A andersmc skrev:

Det är möjligt att den inte är jätteeffektiv. Men det spelar ingen roll. Quisset handlar om vad verktygen heter. Inte om det är det effektivaste för ett visst användningsområde.
står i beskrivning att slagborren endast funkar på tegel då kan man använda en vanlig borrmaskin

A andersmc skrev:

Inte jätteeffektiv ?? Går endast att borra i tegel enligt bruksanvisning p då är ju slagdelen helt värdelös då kan man använda en vanlig borrmaskin snacka om felaktig marknadsföring

13th Marine 13th Marine skrev:
[bild]

Så svårt var det inte att slänga ett öga på bilden och se att där är en hammare på chucken.
nej d såg även jag men att ens kalla den slagborrmaskin då man endast kan borra i tegel med slagdelen enligt bruksanvisningen
är ju helt felaktigt marknadsföring

Men det kvittar ju. Som @andersmc skriver ovan heter maskinen på bilden en slagborrskruvdragare.
Det finns tre alternativ, det är inte en vinkelborrmaskin, det skulle kunna vara en skruvdragare, men nu har den en slagfunktion och blir då en slagborrskruvdragare.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
H heine skrev:
nej d såg även jag men att ens kalla den slagborrmaskin då man endast kan borra i tegel med slagdelen enligt bruksanvisningen
är ju helt felaktigt marknadsföring
Men nu var det varken en test av slagfunktionen eller en utvärdering av Boschs marknadsföring utan en lättsam frågetävling på ett internetforum.

• Gilla
  • Haha
Johan.Andersson.81 och 2 till
  • Laddar…
Det är lika kul varje gång nån surar ihop för de hade fel :rofl:.

10/10 hade jag. Plättlätt (y)

• Gilla
Keiller och 1 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Det är lika kul varje gång nån surar ihop för de hade fel :rofl:.

10/10 hade jag. Plättlätt (y)
Och vad vann du ?

• Haha
Hus tomte
  • Laddar…
A andersmc skrev:
Men nu var det varken en test av slagfunktionen eller en utvärdering av Boschs marknadsföring utan en lättsam frågetävling på ett internetforum.
Håller med ville bara starta en diskussion o det var d inte svårt att få igång

13th Marine 13th Marine skrev:
Men det kvittar ju. Som @andersmc skriver ovan heter maskinen på bilden en slagborrskruvdragare.
Det finns tre alternativ, det är inte en vinkelborrmaskin, det skulle kunna vara en skruvdragare, men nu har den en slagfunktionoch blir då en slagborrskruvdragare.

Hör att domaren har vaknat

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.