Fairlane
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 222 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Minnie Mesola
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 424 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

K
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 253 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

P
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 259 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 456 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 477 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 285 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 492 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 531 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

P
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 555 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 559 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Jag klarade skivan.

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 589 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 164 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 166 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.