Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 177 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Orkade inte slå upp priserna på gips, men gissade rätt...

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 49 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
Gissade fel på priset för gips och vad MDF står för

Z
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 101 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 198 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 52 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 223 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
Äntligen! Men det var med en gissning

Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 238 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Fråga 10: 119 kr på byggmax...
:geek::coffee:

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 144 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 269 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Z
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 281 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 293 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

O Oaken skrev:
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 49 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
Gissade fel på priset för gips och vad MDF står för
Samma här haha

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 337 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 220 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.