Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 213 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 84 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 943 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
Lätt som en plätt, chansade påbsista frågan dock.

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 943 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
Lätt som en plätt, chansade påbsista frågan dock.

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 041 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 311 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 414 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Senn
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 156 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Gubben med 10 tummen(tommeltåtta)

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 667 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 096 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 815 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 211 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.