Unikt namn
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 285 andra personer (71%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"

Föll på mållinjen.
 
Unikt namn
13th Marine 13th Marine skrev:
Ja jag tyckte också det lät mycket.
Men eftersom testet var för tyska marknaden så kanske det var en modell utan värmepump?
Klen isolering i Zoe? Dörrarna innehåller väl i princip enbart luft och plåt baserat på känslan när de öppnas.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 379 andra personer (93%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"

⚡🚗⚡
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Unikt namn Unikt namn skrev:
Klen isolering i Zoe? Dörrarna innehåller väl i princip enbart luft och plåt baserat på känslan när de öppnas.
Jag fick fel på den frågan också, men den är väldigt lurig. Själv så har jag normalt sett inte på värmen via ventilationen i bilen, jag kör med stolsvärme, rattvärme och defroster i framruta/bakruta (annars räcker inte batteriet hela vägen till jobbet under de kallaste dagarna). Så i praktiken har jag ingen aning hur mycket den drar.

Notera också att det kommer att vara väldigt stor skillnad på hur länge batteriet räcker utifrån om batteriet är varmt eller kallt när du parkerar bilen. Min laddhybrid får nästan en mil extra körsträcka om jag parkerar den 45 minuter efter att ha kört 20 minuter. Man skulle kunna tro att det bara är estimatet, men det är det inte. Biljäveln använder sig av estimatet för att bestämma när bensinmotorn skall gå in...
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 295 andra personer (71%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 31 andra personer (7%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 426 andra personer (93%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"

wop wop. gick iofs att räkna sig fram till flera av svaren..
 
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 15 andra personer (3%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"

buhuhu
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 462 andra personer (92%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"

Det mest ointressanta quizet och jag får 10/10😴
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 248 andra personer (48%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 369 andra personer (70%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 485 andra personer (92%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 489 andra personer (92%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 384 andra personer (70%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"
 
Fury
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 407 andra personer (70%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.