Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 290 andra personer (88%) som har gjort quizet "Kan du kabeln?"

Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Apple-kabeln är en sån här som vi hade liggande i "stora kabellådan": [länk]
Jag har väldigt många roliga kablar vi kan göra nya QUIZ med...
...bara de jag har liggande på mitt "skrivbord" (mer hobbybord med elektronik mm - och datorer) skulle räcka till mer än en QUIZ...

• Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Spännande :) Bara hör av dig om du vill göra ett kabelquiz framöver.

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 329 andra personer (88%) som har gjort quizet "Kan du kabeln?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 364 andra personer (96%) som har gjort quizet "Kan du kabeln?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 388 andra personer (99%) som har gjort quizet "Kan du kabeln?"
Men den här var en ren chansning då inget av svaren verkade stämma (någon SCART-adapter är det inte), mer en LED-driver med grenuttag.
Vit LED-driver med grenuttag ligger i en plastpåse på ett bord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
boschkenta och 7 till
  • Laddar…
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 173 andra personer (41%) som har gjort quizet "Kan du kabeln?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 416 andra personer (98%) som har gjort quizet "Kan du kabeln?"

Är man utbildad kabeltattare eller inte!? 😎👍

Purre
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 417 andra personer (95%) som har gjort quizet "Kan du kabeln?"

Tyckte inte jag såg någon jordfläta så fick ett fel. Var tydligen EKLK?

Lite väl mycket märkesunika datorkablar och tv-spel. Och vem sjutton har ens sett en scartadapter?
Kan bara bli bottenbetyg för den här extremt smala frågesporten.

• Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 416 andra personer (98%) som har gjort quizet "Kan du kabeln?"

Är man utbildad kabeltattare eller inte!? 😎👍
Hur får du detta till en Scart-adapter? Har du någon annan bild på dylik tingest?
En vit plastpåse innehållande en adapter med olika kablar och kontakter, placerad på ett bord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Luddis_1
  • Laddar…
K Kane skrev:
Hur får du detta till en Scart-adapter? Har du någon annan bild på dylik tingest?
[bild]
Nej detta var större chansning än nåt annat..🫣
Ser mer ut som nåt åt nätverks hållet med tp uttag.
Nintendo kontakten var enkel. 😇

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 424 andra personer (84%) som har gjort quizet "Kan du kabeln?"

Solvskaftet Solvskaftet skrev:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 417 andra personer (95%) som har gjort quizet "Kan du kabeln?"

Tyckte inte jag såg någon jordfläta så fick ett fel. Var tydligen EKLK?
Du menar bi-ledare🙃

• Gilla
Solvskaftet
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.