P pelleb1969 skrev:
Alla som bytt till träfönster tycker att PVC är skit. Vi har haft PVC i 15 år nu. Funkar kanon. Inget underhåll. Ingen missfärgning. Tänk också på att det är enkelt att byta själv om du är normalhändig.
Tack för svaret, vi tänkte beställa in våra till veckan har någon annan handlat från Isofönster, hur har ni upplevt är dom bra?

Jag har hört att det har gått bra med andra men vill gärna ta reda på mera information innan vi beställer👍

Jag har köpt en del av Mentafönster men det har varit original fönstren, som kan upplevas som lite klumpiga och fula men jag är nöjd med dom.
Har även beställt av Entra i Göteborg, vad jag märkt så är även dom bra.

nino nino skrev:
Jag har köpt en del av Mentafönster men det har varit original fönstren, som kan upplevas som lite klumpiga och fula men jag är nöjd med dom.
Har även beställt av Entra i Göteborg, vad jag märkt så är även dom bra.
Tack, vi godkände offerten från Isofönster de verkar vara bra också, uppdaterar 👍

S Soren11 skrev:
Hej,

Min granne har bytt sina fönster med Isofönster och det är något jag inte riktigt förstår

Varför säger folk att PVC fönster inte är bra?

Här har min granne bytt till PVC med alu på utsidan, ser helt vanliga ut.

Mer än 20% billagre än trä fönster och ser exakt ut som vanliga fönster.

Uppskattar all hjälp.

Vi har fått en Offert från samma företag som bytte till min granne PVC/ALU 12st fönster 2 altan dörrar 120.000 Inkl. Moms leverans montering.

Är priset bra, hur ser ni på det?
Vi beställde nu dessa från Isofönster

https://www.isofonster.se/fonster-alucover/

Jag fortsätter uppdatera👍

Allt har gått bra, det är nu monterat och klart.

Vi är väldigt nöjda👍👍

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.