Hejsan!
Vi bytte fönster på bottenvåning för ett antal år sen till PVC och modellen Småland från Kronfönster och är väldigt nöjda.
Nu är det dags att byta även på övervåningen. Men jag är lite fundersam på hur pålitlig (och prisvärd) leverantör Kronfönster är nu efter ett antal konkurser mm.
Tidigare var det många trådar om att köpa fönster direkt från Polen men det verkar inte lika poppis längre.
Har det blivit lika dyrt där?
Så är det någon som har tips på prisvärd och pålitlig leverantör av samma modell som Kronfönsters Småland?

Tack på förhand!
 
Kronfönsters PVC fönster kommer just från Polen. Enklast är väl att beställa dem där igen. Tror inte det blir så stor skillnad att beställa direkt. Att de går i konkurs beror på att de sålt för billigt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.