L Ley Street #1 Medlem · 27 inlägg söndag 10:56 Ley Street Medlem 27 inlägg söndag 10:56 #1 Putsen har släppt som ni ser, vad jag har fått berättat av grannar så var det en dörr där tidigare som murades igen med mursten. Vilket bruk bör jag välja? Knacka bort allt löst, prima eller vattna? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #bruk #puts #putsa #putsad-fasad #putssläpp
Putsen har släppt som ni ser, vad jag har fått berättat av grannar så var det en dörr där tidigare som murades igen med mursten. Vilket bruk bör jag välja? Knacka bort allt löst, prima eller vattna?
P PerOF #2 Medlem · Stockholm · 386 inlägg söndag 12:00 PerOF Medlem Stockholm 386 inlägg söndag 12:00 #2 Minimal skada. Här talar vi om fint putsbruk C. Man grundar med att blanda i vatten i putsen. Och väter med denna vätska Då kan du använda samma säck.
Minimal skada. Här talar vi om fint putsbruk C. Man grundar med att blanda i vatten i putsen. Och väter med denna vätska Då kan du använda samma säck.