Planerar att låta någon göra lite putsarbete på en stödmur runt trappan till huset. Är det olämpligt att göra det så här års? Behöver det vara varmt och tort eller räcker det om det är frostfritt?
Har också problem med att färgen ramlat av putsen på väggen mot trappan, utrymmet mellan trappan och väggen är delvis fyllt med jord med en liten plantering. Bifogar en bild på det.
Vad beror det på att färgen ramlat av? Har ingen täckning på ovansidan av muren (lecablock med puts) men tänkte sätta dit plåtar.