Villa från 60-talet. Enligt ett besiktningsprotokoll är det timmerstomme och sen "mexitegel" på det. Går det att putsa direkt på mexiteglet om man vill byta utseende på fasaden? Vad skulle det i så fall kunna tänkas kosta. Villan är på 70+70kvm. Dvs en tvåplansvilla.