Hej!

Vårat nyinköpta hus var putsat från början och sen under 60 talet utbyggt med tegel på dom nya delarna. Vi gjorde så att vi slätputsade det teglade och sedan stänkputsade vi hela kåken med färgpigmet i putsen. Blev kanon! Kostade inte mycket heller. Hör av dig om du vill se bilder på före/efter.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.