Hej!
Jag upptäckte att putsen satt dåligt runt ett fönster i källaren.
Började skrapa på det för att se hur mycket det handlade om och ser nu ut som på bild.
Har någon tips på hur jag bäst fixar detta?
Jag upptäckte att putsen satt dåligt runt ett fönster i källaren.
Började skrapa på det för att se hur mycket det handlade om och ser nu ut som på bild.
Har någon tips på hur jag bäst fixar detta?
Klicka här för att svara


