N
L Lerstenstegel skrev:
Bösarps [länk] tyvärr en autokorrekt som lade till ett r.

Jag köpte av brukspecialisten (Malmö) en 5 säckar av deras sim10 hydrauliska senaste i måndags och de hade en 5-6 olika pallar inne med deras produkter.

Sist jag handlade åt en privatperson så fick jag detta priset direkt från fabrik även om det är billigare att köpa via återförsäljare.

Priset är på 100 säckar och webers pris är på liknande mängd.

Nu är detta 0-2 men 0-4 kostar samma.

"Det är standard HK-FIN 0-2mm

Den kostar 97kr/25kg + 125kr för pallen med huv
Transport kranbil till Svalöv 2635 kr upp till 10 ton
Vi kan ta betalning med Swish eller BG Betalning
Samtliga priser inkl. moms


Med vänliga hälsningar
Hans Olsson

AB Bösarps Grus & Torrbruk
Hassle-Bösarp 1230 B
27493 Skurup
0730-940655
Kontor 0411-40655"

Medans det billigaste priset jag köpt Webers 148 är 117kr per säck + moms och då köpte jag via förra arbetsgivaren kontakt men privat.
Så bösarps är 30% billigare och det borde även spela in om man inte har avtal och fasta priser.

Men har de inte på hyllan i hans lokala bygghandel så bör han inte ta in då det är relativt små lagningar och kanske inte så många så vem orkar bry sig om bästa priset när det rör sig om 1-5 säckar.
Ok, det va väldigt bra priser.
Handlar mest på beijer, och vet exakt inte vad det kostar.
Speciellt inte efter våra rabatter. Jag föreslog c bruk tidigare bara för att det var 100 kr säcken billigare i stockholm, men kalkbruk är bättre.
Tycker dock inte TS behöver hydraliskt kalkbruk.
Bättre med vanligt kalkbruk, är ju lite svagare och klarar rörelser bättre.
Tror dock det kostar 229kr/säck ink moms på beijer i stockholm.
 
hydraulisk ska vara till sockeln....
 
N
I såna fall NHL 5
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.