Hallå, någon som har ideér eller erfarenhet av puts? Jag har ett fritidshus som har en stomme av tegel och utanpå det en väldigt! knagglig fasad av någon slags puts/cementmaterial, ser nästan ut som man kastat på det.
Målet är att få en jämn fin fasad av typen skånelänga. Vad behöver man göra för underarbete? Putsen är idag vitmålad.
Mvh
Tomas