Hallå, någon som har ideér eller erfarenhet av puts? Jag har ett fritidshus som har en stomme av tegel och utanpå det en väldigt! knagglig fasad av någon slags puts/cementmaterial, ser nästan ut som man kastat på det.
Målet är att få en jämn fin fasad av typen skånelänga. Vad behöver man göra för underarbete? Putsen är idag vitmålad.

Mvh

Tomas
 
kan du ha en spritputs möjligtvis?

Vill du ha en slätputs på det är jag rädd att det blir till att knacka ner spriten först ner till fast underlag och putsa om till önskad yta.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.