Om tanken är att flyta golvet är det någon mm i rörelsemån som är okej, iaf enl den vvs firma jag jobbar jämte med i ett pågående badrumsprojekt.. viktigast att plattan skruvas stumt i bjälklaget
(Vi ska iofs lägga ett lager golvgips hellimmat med Ardex S48 innan flyt så plattan är skruvad med distans mot bjälkarna för att komma i nivå med gipset)