electroluxaren skrev:
340 - avhärdare
nej till avhärdare bara rent vatten
310 är diskvatten bara som cirkulerar genom pumpen

så fortfarande tror jag att det är en stråle från 310 som sprutar upp i taket man ser på filmklippen

kan ju kontrollera 310, hyfsat lätt än då:) ska kolla på då.. antigen plocka ner den, eller bara sitta å titta på den, när man maskinen väl köra... återkommer:)
 
electroluxaren skrev:
340 - avhärdare
nej till avhärdare bara rent vatten
310 är diskvatten bara som cirkulerar genom pumpen

så fortfarande tror jag att det är en stråle från 310 som sprutar upp i taket man ser på filmklippen


DU ÄR EN PÄRLA!!!!!!!

gjorde om allt idag, men nu satt jag och stirra på 310, å mkt riktigt så var det den som var busen i dramat:)


men jag kan inte riktigt förstå hur de sitter fast, den är ju en lång "rör" å sen på mitt så går den lila slangen upp, men jag kan inte se några skruvar eller dyligt som håller uppe "röret"
 
P
Enklast är att lossa pumpen och spolarmsadaptern
Gummislangen sitter med slangklämmor mellan dessa
 
Nu verkar något ha hänt igen, med min diskmaskin cylinda DW20.1
Antigen är avlopps slangen tät, eller så har pumpen lagt av.

Kan man starta pumpen manuellt? Då jag har en lite skvätt vatten, kvar i maskinen. Så vill jag inte börja skruva isär den. OM det nu nu finns andra alt.
Med vänlig hälsning,
 
P
Du får starta ett program
 
electroluxaren skrev:
Du får starta ett program
Okej, men borde kunna göra tex avspolning bara. Å se om det ställer sig vatten eller inte, å kunna lyssna lite.

Ser intr sj hålet för avloppet då det står vatten.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.