113 091 läst ·
80 svar
113k läst
80 svar
Pump diskmaskin bara pumpar
electroluxaren skrev:
kan ju kontrollera 310, hyfsat lätt än då
electroluxaren skrev:
DU ÄR EN PÄRLA!!!!!!!
gjorde om allt idag, men nu satt jag och stirra på 310, å mkt riktigt så var det den som var busen i dramat
men jag kan inte riktigt förstå hur de sitter fast, den är ju en lång "rör" å sen på mitt så går den lila slangen upp, men jag kan inte se några skruvar eller dyligt som håller uppe "röret"
Nu verkar något ha hänt igen, med min diskmaskin cylinda DW20.1
Antigen är avlopps slangen tät, eller så har pumpen lagt av.
Kan man starta pumpen manuellt? Då jag har en lite skvätt vatten, kvar i maskinen. Så vill jag inte börja skruva isär den. OM det nu nu finns andra alt.
Med vänlig hälsning,
Antigen är avlopps slangen tät, eller så har pumpen lagt av.
Kan man starta pumpen manuellt? Då jag har en lite skvätt vatten, kvar i maskinen. Så vill jag inte börja skruva isär den. OM det nu nu finns andra alt.
Med vänlig hälsning,
Klicka här för att svara