Hej!
Håller på och gräver en provgrop för hand, ganska tungt men det går.
Enligt kommunen ska den vara minst 2 meter djup men nu har jag grävt ca 1.70 och på 1.50 har jag kommit till grundvattenytan.
Jag har för mig att man inte behöver gräva djupare då?
Rätta mig om jag har fel.
Mvh
Fredrik
Håller på och gräver en provgrop för hand, ganska tungt men det går.
Enligt kommunen ska den vara minst 2 meter djup men nu har jag grävt ca 1.70 och på 1.50 har jag kommit till grundvattenytan.
Jag har för mig att man inte behöver gräva djupare då?
Rätta mig om jag har fel.
Mvh
Fredrik
2 meter stämmer nog har jag för mig, har också ett minne av att det inte får komma vatten på det djupet.
Klicka här för att svara

