2 508 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
Projektet Ett Trivselhus växer fram.
Vi började drömma om att bygga ett hus för 3 år sedan, nu är vi ca 6 månader från målet. Till alla som är intresserade och går i bygga-hus-tankar tänkte vi dela med oss av bilder (och lite text) från start till mål, via Instagram under namnet "projektet". #trivselhusspecial
Full fart framåt!
H & S
Full fart framåt!
H & S
Hej!NilsH skrev:
Så fantastiskt roligt för er, grattis till ert bygge!
Jag och min sambo var också inne på att bygga med Trivselhus men det blev tyvärr för dyrt! Kommer att följa ert projekt med stort intresse
Tack för att ni delar med er!
Lägg upp info och bilder här istället....länkar från trådar här brukar vara ganska kalla.....
Klicka här för att svara