Vi började drömma om att bygga ett hus för 3 år sedan, nu är vi ca 6 månader från målet. Till alla som är intresserade och går i bygga-hus-tankar tänkte vi dela med oss av bilder (och lite text) från start till mål, via Instagram under namnet "projektet". #trivselhusspecial

Full fart framåt!

H & S
 
  • Gilla
ChristinaH
  • Laddar…
NilsH skrev:
Vi började drömma om att bygga ett hus för 3 år sedan, nu är vi ca 6 månader från målet. Till alla som är intresserade och går i bygga-hus-tankar tänkte vi dela med oss av bilder (och lite text) från start till mål, via Instagram under namnet "projektet". #trivselhusspecial

Full fart framåt!

H & S
Hej!
Så fantastiskt roligt för er, grattis till ert bygge!
Jag och min sambo var också inne på att bygga med Trivselhus men det blev tyvärr för dyrt! Kommer att följa ert projekt med stort intresse :-))!
Tack för att ni delar med er!
:-)) - hälsn Christina
 
Lägg upp info och bilder här istället....länkar från trådar här brukar vara ganska kalla.....
 
  • Gilla
Sjöolsa och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.