71 071 läst ·
138 svar
71k läst
138 svar
Projekt: Mitt garagebygge!
Gå från garage "blå hallen" till carport är ju en liten uppgradering i alla fall. Klä in ena långsidan kanske? Kan ju förbereda för att göra det till ett garage längre fram?R Roger Fundin skrev:Snygg jobbat! Villhöver ha ett sådant garage eftersom jag grejar en del med både bil och MC själv. Men har tyvärr inget sådant utrymme alls, och det mest realistiska blir väl att man får bygga sig en carport så småningom och kanske med ett litet förråd i bakkant. Det kommer att bli toppen, när man haft bilen ute i det fria i 20-25 år 🙂
Renoverare
· Vimmerby
· 52 inlägg
Precis, planen är förråd på kortsidan och en inklädd långsida. Tänker att jag ska gjuta en platta, så det går att göra garage av det om man skulle vilja.Gimner skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden