R Roger Fundin skrev:
Snygg jobbat! Villhöver ha ett sådant garage eftersom jag grejar en del med både bil och MC själv. Men har tyvärr inget sådant utrymme alls, och det mest realistiska blir väl att man får bygga sig en carport så småningom och kanske med ett litet förråd i bakkant. Det kommer att bli toppen, när man haft bilen ute i det fria i 20-25 år 🙂
Gå från garage "blå hallen" till carport är ju en liten uppgradering i alla fall. Klä in ena långsidan kanske? Kan ju förbereda för att göra det till ett garage längre fram?
 
  • Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
S Soppatorsk skrev:
Coolt bygge!!
Fast din profilbild är ännu bättre 😊
Tack tack!
gäller ju att heja på rätt lag! :)
 
  • Gilla
Soppatorsk
  • Laddar…
Gimner Gimner skrev:
Gå från garage "blå hallen" till carport är ju en liten uppgradering i alla fall. Klä in ena långsidan kanske? Kan ju förbereda för att göra det till ett garage längre fram?
Precis, planen är förråd på kortsidan och en inklädd långsida. Tänker att jag ska gjuta en platta, så det går att göra garage av det om man skulle vilja.
 
Tackar! Är du
Gimner Gimner skrev:
[länk]

Den använde jag.

Tack!
Tackar! Är du nöjd med färgen? Håller den när någonting ramlar ner? Har du använd halkskydd också?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.