71 071 läst ·
138 svar
71k läst
138 svar
Projekt: Mitt garagebygge!
Hur har du gjort med ventilation? En bekant byggde garage med golvvärme och fick stora problem med fukt då det skedde en konstant förångning och med bristfällig ventilation rostade verktyg etc.
Jag sate en sån här.FlugfiskarniJämtland skrev:
https://ventilation.se/sv/products/mitsubishi-lossnay-vl-100-miniventilation#product-information
Typ min "ftx"
Jättefint! Blir sugen på att göra ett liknande. Har du en ungefär kostnad för detta projekt?
Tomture61
Självbyggare
· Född i Luleå
· 6 198 inlägg
Tomture61
Självbyggare
- Född i Luleå
- 6 198 inlägg
https://www.finja.se/produkter/grund-cellplast/garage-element?id=64304010Magfli skrev:
https://www.bygma.se/produkter/bygg...grundelement-garage-fiberskiva-hojd-400-rakt/
https://www.sundolitt.com/sv/sundolitt/sweden/grund/garagegrund/
Detta är ett sätt .
Själv satte jag lättbetong block , fick då putsa insidan + montera en högre fibercement skiva på utsidan .
Redigerat:
Shenrik erikson skrev:
Exakt det var finja garage element jag använde mig av.Tomture61 skrev:
