Bild

• Toalett och element i ett badrum med vita väggar och ljusgrått klinkergolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
OFP och 16 till
  • Laddar…
F
DiverPro DiverPro skrev:
Nu vart kuvertskärningen lagd med fix, primat resten så kan vi fortsätta med resterande golv imorgon 👌
Så snyggt!

• Gilla
WillowUfgood och 2 till
  • Laddar…
DiverPro DiverPro skrev:
Typ klart, lite småfix kvar…blev riktigt bra tycker jag 😊
Snygg spegel. Vad är det för märke på den o pris? Letar vad jag skall köpa till min lägenhet, läst bruksanvisning att de skall kopplas in av elektriker? Min sambo säger han kopplar in den men han har nog trackrekord på att misslyckas med det mesta- så chansar nog inte med honom .

• Haha
  • Gilla
Götesjö och 4 till
  • Laddar…
B Bussig skrev:
Snygg spegel. Vad är det för märke på den o pris? Letar vad jag skall köpa till min lägenhet, läst bruksanvisning att de skall kopplas in av elektriker? Min sambo säger han kopplar in den men han har nog trackrekord på att misslyckas med det mesta- så chansar nog inte med honom .
Tackar, Dansani Corona med ljusstyrning 75 cm. Stämmer skall kopplas in av elektriker och jag betalade 4200:- för den, tror dom normalt går på 5200:- men jag köpte nästan all inredning i samma butik och fick paketrabatt 👍

Redigerat:
  • Gilla
Fru Uggla och 1 till
  • Laddar…
DiverPro DiverPro skrev:
Imorgon är allt klart förutom dörr och fläkt 🥳
Detta är jättesnyggt! Sällan jag gillar något särskilt mycket, men detta är bra! Strukturen på väggen ihop med det gröna kaklet är… magnifikt!😍

• Gilla
AnAr64 och 3 till
  • Laddar…
Mrs Flyte Mrs Flyte skrev:
Detta är jättesnyggt! Sällan jag gillar något särskilt mycket, men detta är bra! Strukturen på väggen ihop med det gröna kaklet är… magnifikt!😍
Riktigt kul att du gillar det, håller med älskar strukturen ihop med kaklet, blir också nästan som ett månlandskap av ljuset från spegeln på vita betongväggen 😊

• Gilla
Mrs Flyte och 3 till
  • Laddar…
M
Skitsnyggt! Jag brukar inte heller gilla särskilt mycket, de flesta har så dålig smak, men den råa väggen ihop med kaklet är perfekt.

• Gilla
Mrs Flyte och 2 till
  • Laddar…
Snyggt jobbat 👏
Vad är det för duschväggar ? :)

• Gilla
DiverPro
  • Laddar…
M mclovin77 skrev:
Snyggt jobbat 👏
Vad är det för duschväggar ? :)
Tackar, det är INR ARC 12 med fästen i borstad mässing 👍

• Gilla
mclovin77
  • Laddar…
Fixat lite extra så det passar oss och blir mer personligt, sopkorg i mässing från Rituals, knoppar från Dims i Danmark i mässing till kommoden.

Krokar till badlakanen kommer monteras senare på en skiva av en gammal ek som blir 170 x 60, den kommer sitta på väggen vid badkaret.

Krokarna för handdukarna kommer sitta på tvättmaskinsskåpet som jag skall bygga sen i skivor av gammal ek.

• Kommod med vertikala trälinjer och mässingsblommiga knoppar från Dims, placerad under en marmorskiva.
    Skapa konto
  • Sopkorg i mässing från Rituals placerad på ett ljust kakelgolv med en strukturerad vägg bakom.
    Skapa konto
  • Badrumskommod i trä med marmorskiva, mässingsdetaljer och toalettrullehållare. Ovanpå står en ljuslykta och en dekorskål.
    Skapa konto
  • Fyra dekorativa krokar i mässing, två blomstermotiv och två bladmönster, placerade på en träyta.
    Skapa konto
  • Gammal ekplanka ligger på kartong, redo att användas för att montera krokar i badrum enligt inlägget om renovering.
    Skapa konto
  • Gilla
kingen101 och 3 till
  • Laddar…
Rivning pågår av gamla badrummet

• Rivning av gammalt badrum, verktyg och material på golvet.
    Skapa konto
  • Rivning av badrum, trasig vägg och dörr på golvet, dammsugare och verktyg synliga.
    Skapa konto
  • Gilla
kingen101 och 1 till
  • Laddar…
vad snyggt väggarna av målad puts är ju riktigt snyggt har samma här fast i hela huset

• Gilla
DiverPro
  • Laddar…
DiverPro DiverPro skrev:
Kuvertskärning påbörjad, mkt mäta blir det så att allt lirar sen…samt numrera alla plattor 😊 så får vi se om det blir succé eller fiasko 🥳
Har du gjort tätskikt?

nocly1 nocly1 skrev:
Har du gjort tätskikt?
Självklart, men endast i duschutrymmet 😊

• Gilla
maria01
  • Laddar…
Rivit ner gamla badrummet, nu börjar det roliga med att bila bort den gamla plattan som oljetanken stod på en gång i tiden 🥳🤣

• Renoverat badrum med rivna plattor och verktyg på golvet, trasiga bitar av gammal platta syns på platsen för tidigare oljetank.
    Skapa konto
  • Gilla
kingen101
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.