50 885 läst ·
92 svar
51k läst
92 svar
Projekt badrum i källare
Snygg spegel. Vad är det för märke på den o pris? Letar vad jag skall köpa till min lägenhet, läst bruksanvisning att de skall kopplas in av elektriker? Min sambo säger han kopplar in den men han har nog trackrekord på att misslyckas med det mesta- så chansar nog inte med honom .DiverPro skrev:
Tackar, Dansani Corona med ljusstyrning 75 cm. Stämmer skall kopplas in av elektriker och jag betalade 4200:- för den, tror dom normalt går på 5200:- men jag köpte nästan all inredning i samma butik och fick paketrabatt 👍B Bussig skrev:
Redigerat:
Riktigt kul att du gillar det, håller med älskar strukturen ihop med kaklet, blir också nästan som ett månlandskap av ljuset från spegeln på vita betongväggen 😊Mrs Flyte skrev:
Fixat lite extra så det passar oss och blir mer personligt, sopkorg i mässing från Rituals, knoppar från Dims i Danmark i mässing till kommoden.
Krokar till badlakanen kommer monteras senare på en skiva av en gammal ek som blir 170 x 60, den kommer sitta på väggen vid badkaret.
Krokarna för handdukarna kommer sitta på tvättmaskinsskåpet som jag skall bygga sen i skivor av gammal ek.
Krokar till badlakanen kommer monteras senare på en skiva av en gammal ek som blir 170 x 60, den kommer sitta på väggen vid badkaret.
Krokarna för handdukarna kommer sitta på tvättmaskinsskåpet som jag skall bygga sen i skivor av gammal ek.