Har sett att en del av er visar jättefina bilder på de badrum ni skall bygga. Vad använder ni er av för program?

Finns det sådana här program att få gratis testversioner av någonstans på nätet?

Det pillrar i fingrarna på mig att få börja ;D

Jag hittade inget på nätet så jag har hämtat ett på Beijer och sen köpt ett tillägg. Gå in på www.room328.se så kan du (kanske) hitta ett ställe att hämta det gratis på. ;)Ett samarbete mellan Höganäs och IFÖ. Hur kul som helst!!!

För att inte tala om enkelt.. :D
Rekomenderas.. helt klart..

Finns massor med tillägg, dessutom.. dock så kostar dom. Tex möbel tillägg, kakel tillägg (karlsson, höganäs, mfl)

Tack för tipsen!

Glad i hågen begav jag mig till närmsta plats där man kunde hämta cd-n i går, så hade de lördagsstängt :'( Jag som så hade sett fram emot att så sitta och fnula lite när jag ändå var sjuk och inte kunde göra något annat...

Hur gör man sen när man kör online-versionen för att få in tillägg m.m. Eller går det bara om man har den riktiga versionen?

Man måste beställa och betala för tilläggen. Det finns väl lite inlagt i grundutgåvan? Liten varning: Börjar du med detta så kommer du garanterat köpa tilläggen och inte göra annat än att sitta framför datorn ;D

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.