Hallå.

Min svärfar har haft en hantverkare hemma i sitt garage och lagt klinkers.
Dock tillhör han den gamla sorten som inte gillar att klaga. Har satt mig i en lite obekväm sits där vi har delade åsikter om hur ett arbete ska utföras. Bifogar en bild på arbetet och tänkte lyssna med er om ni hade betalt för arbetet utan att klaga.

1.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Gissar att du tänker på avsaknaden av brunnslock/sil. Jag måste säga att det var en väldigt snygg rund form han fått till i klinkersen. ;)

Känns som man skulle kunna ta fram vinkelslipen och slipa bort runt brunnen, så man kan limma fast en ny sil.

Kommer brunnen vara synlig efter möblering? Om inte hade jag låtit det vara. Jag tycker t.o.m att det är en ganska cool lösning.

Ursäkta, nu svarade jag inte alls på din fråga :o

Kanske jag som är för känslig. Visserligen är det bara ett garage.. Men gillar samma "nivå" på golvet om man ska placera saker.

Jag hade klagat. Visserligen var det en rätt häftig lösning men den är helt klart okonventionell och opraktisk. Om hantverkaren på eget bevåg hade gjort en sådan lösning så hade jag ifrågasatt det. Hur länge dröjer det innan någon trampar ner i hålet och ramlar?

Det kanske är bilden som är missvisande men är det inte väldiga nivåskillnader på golvet?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.