Krilleman
Nej. Om det gör det så är din WGF fördelare trasig.

Inget vatten. Nu började det cirkulera i systemet... byter man en upnor reglercentral c55 själv tro?

Tack för guidning föresten. Ingen fara att köra med alla styrdon avskruvade till ny regelcentral är på plats?

peternicklas
Har läst en annan tråd om att det är vanligt att omformaren går sönder på dessa. De ska bytas ut, men kommer inte ihåg mer.

Omformaren? Du menar reglercentralen?

Mm såg det tack. Deras tekniska support har klämdag verkar det som. Antar att det inte blir några följdproblem att köra utan styrdonen ett par dagar.

Krilleman
Bathlife skrev:
Mm såg det tack. Deras tekniska support har klämdag verkar det som. Antar att det inte blir några följdproblem att köra utan styrdonen ett par dagar.
Ett följdproblem kan ju vara att det blir för varmt i alla rum...

Ok. Borde gå att hitta en balans med hjälp av framledningstemperaturen?

Såg i manualen att ivt tom rekommende att köra alla termostatwr på max. Kanske inte blir samma sak dock...

Bathlife skrev:
Såg i manualen att ivt tom rekommende att köra alla termostatwr på max. Kanske inte blir samma sak dock...
Om du kopplar bort ställdonen pga havererad central, då spelar det ingen roll hur termostaterna står för dom påverkar inget om du kör manuellt.

Hur hög vattentemp tål trägolv tro?

Bathlife skrev:
Hur hög vattentemp tål trägolv tro?
27 grader har jag för mig, kan dock variera mellan leverantörerna:)

Ok så 35 grader framledning är problem?

Det tror jag, dessutom blir golvet nog väldigt obehagligt att gå på , men någon annan kanske vet? Har haft MAX 27 i bakhuvudet sedan jag hjälpt en bekant för nått år sedan

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.