Jag har en Star panna som värmar mitt värmsystem och varmvatten. Normalt fungerar den i två steg, steg 1 och steg 2. Normalt kopplas steg 1 in först. Steg 2 kopplas in när temperatur skillnad i pannan och thermostat är mer än 5 grader. Idag kopplas bara Steg 2 in och Steg 1 inte. Vet någon vad kan vara fel?
Ton
(förlat för min dålig svenska, jag är inte svensk)