Hej,
Vi har nyligen köpt ett hus byggt 2012 strax utanför Lund där jag reagerat över hörnen på själva betongplattan, är det någon som har en aning om varför det ser ut såhär?
Kan det rent av vara så enkelt att man råkat skada samtliga hörn på plattan efter gjutning och sedan gjort ett halvhjärtat försök att mura till hörnen?
Plattan har även borrade små hål som sitter med ca 60cm mellanrum, är detta någon form av ventilation/dränering?
Tacksam för svar då jag inte kan ett dugg om detta.
Vi har nyligen köpt ett hus byggt 2012 strax utanför Lund där jag reagerat över hörnen på själva betongplattan, är det någon som har en aning om varför det ser ut såhär?
Kan det rent av vara så enkelt att man råkat skada samtliga hörn på plattan efter gjutning och sedan gjort ett halvhjärtat försök att mura till hörnen?
Plattan har även borrade små hål som sitter med ca 60cm mellanrum, är detta någon form av ventilation/dränering?
Tacksam för svar då jag inte kan ett dugg om detta.
Klicka här för att svara



