Hej
Jag har problem med att nocktätningen har gått sönder på mitt hus och vore tacksam för tips om hur jag skall göra för att åtgärda det. Huset Är byggt 2004 och står vindutsatt på västkusten och det är ganska högt upp till nock så därför skulle det kännas bra att ha en plan innan jag klättrar upp. Tacksam för svar.
Skadad nocktätning på tak med takpannor, behov av reparation synlig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Denna tråd har några år på nacken men hur gjorde du?

Jag har likande problem, ser att nocktätningen släppt efter typ 8 år...inte helt otippat. Miosstänker även att det orsakar lite läckage när det blåser och regnar kraftigt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.