R Ringstro skrev:
Hej,
Ja precis det måste vara så att axeln har skadats! Det översta lagret gick knappt att snurra alls. Den har nog skurit rejält och smetat ut speedy sleven och bränt axeln Ja. Funderar på om man kan hitta nån hylsa som e 12 mm utvändigt o sätta dit... För en sån axel lr fläkt är väl svårt att hitta kanske. Då vet jag iaf att era axlar inte sett ut som min :p tack
kanske finns någon händig mekaniker som kan göra jobbet, svarva axeln och pressa på en hylsa som blir rätt för lagret och kylfläkt?
 
  • Gilla
Ringstro
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.