Hej,
Ja precis det måste vara så att axeln har skadats! Det översta lagret gick knappt att snurra alls. Den har nog skurit rejält och smetat ut speedy sleven och bränt axeln Ja. Funderar på om man kan hitta nån hylsa som e 12 mm utvändigt o sätta dit... För en sån axel lr fläkt är väl svårt att hitta kanske. Då vet jag iaf att era axlar inte sett ut som min

tack