Det är mycket vanligt att spottar matas med 230 V, troligen betydligt vanligare än att dom matas med 12 V.
 
Robin Johansson skrev:
Jag har ca 5-10 lampor på varje dosdimmer.. Problemet uppstår i alla rum.. Malmbergs snackar om att de kan vara fel på drivdonen men jag tycker att de verkar lustigt att de skulle vara fel på 50st drivdon
Fel o fel, det kan helt enkelt vara konstruktionen som gör att de fungerar dåligt ihop med just denna dimmer. Dimmer -> Drivdon -> LED är ett lotteri! Välj LED-drivdon med inbyggd dimmer.
 
Har idag pratat med Malmbergs dem påstår att de är fel på förmodligen alla lampor/drivdon. Dem kommer att skicka mig 50st nya med lev tid på 3veckor.. Spännande om de hjälper
 
Hur gick det?
Blev det bättre med nya lampor/drivdon?
Är själv sugen på dessa..
 
Hej!
Har haft Elgubbar här nu som bytt alla drivdon. Och det fungerar klanderfritt😃
 
  • Gilla
Vispen74
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.