Finns idags datum bara electrolux/husqvarna som har helskåp med is och vatten dispenser (iaf svensk marknad). 185cm höga och har bland marknadens största utrymme innvändigt. Dispensern tar lite plats i skåpen. Bra skåp med allt lullull man kan tänka sig, tex fläkt självavfrostning osv
Tänk på att du måste dra fram vatten tillskåpen annars blir det varken vatten eller is =)