Undrar om någon har upplevt problem med sin vatten/ ismaskin i kyl/frys? Vill inte köpa grisen i säcken...
Vore bra om någon kunde rekommendera en bra kyl/ frys (två helskåp) som har gott med utrymme.
Tacksam för svar
 
Finns idags datum bara electrolux/husqvarna som har helskåp med is och vatten dispenser (iaf svensk marknad). 185cm höga och har bland marknadens största utrymme innvändigt. Dispensern tar lite plats i skåpen. Bra skåp med allt lullull man kan tänka sig, tex fläkt självavfrostning osv
Tänk på att du måste dra fram vatten tillskåpen annars blir det varken vatten eller is =)
 
180cm höga är dom...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.