1 224 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Problem med duschbrunnen?
Hej alla orakel! Skulle rensa golvbrunnen ikväll. Såg då att den mjuka plasten (som är av silikonkaraktär) i golvbrunnens överdel till viss del har lossnat. Under, eller snarare bakom, den finns det hårdplast som verkar vara helt intakt. Det ser ut som om den mjuka plasten har torkat eller spruckit och sedan lossnat något. Är detta något som man skall bekymra sig över? Tack på förhand!
Skall fixa bild imorgon, men det känns som att det kan vara en packning. Jag kan dock inte golvbrunnens anatomi så väl att jag visste att de hade en packning.lordi skrev:
Klicka här för att svara