Hej alla orakel! Skulle rensa golvbrunnen ikväll. Såg då att den mjuka plasten (som är av silikonkaraktär) i golvbrunnens överdel till viss del har lossnat. Under, eller snarare bakom, den finns det hårdplast som verkar vara helt intakt. Det ser ut som om den mjuka plasten har torkat eller spruckit och sedan lossnat något. Är detta något som man skall bekymra sig över? Tack på förhand!:-)
 
Ladda upp en bild så får du bättre svar!
 
Japp, en bild hade underlättat. Normalt har man inte silikon som tätning i golbrunnar.. Det är inte nån sorts packning till vattenlåset som har gått sönder?
 
lordi skrev:
Japp, en bild hade underlättat. Normalt har man inte silikon som tätning i golbrunnar.. Det är inte nån sorts packning till vattenlåset som har gått sönder?
Skall fixa bild imorgon, men det känns som att det kan vara en packning. Jag kan dock inte golvbrunnens anatomi så väl att jag visste att de hade en packning.:-) Återkommer imorgon. Tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.