Hej,
jag har en CTC 1100 family 25
Strömmen gick på morgonen, och bara efter 10 minuter så märkte vi att vi inte hade något varmvatten, vi hade inte använt något vatten, och tanken ska vara på 145l.
När strömmen kom tillbaka så kom även varmvattnet
Tyckte detta va konstigt så jag drog alla tre säkringar och väntade 5-10min och då hade vi inget varmvatten igen.
är det någon som har haft samma problem och isåfall vad kan det vara?