Hej,

Är det ett problem att ha minerit VT skivor och ha primer o tätskikt ovanpå?

VT skivan har ju ett s/m värde på 37.000 och vår hantverkare skall smeta på Lip system 17 med 1.7 milj s/m ovanpå. Funkar det?
 
LIP är ett av de tätskiktssystem som är godkända av Mineritleverantören. Det står på deras hemsida. Se här för monteringsanvisning.
 
jon_h skrev:
LIP är ett av de tätskiktssystem som är godkända av Mineritleverantören. Det står på deras hemsida. Se här för monteringsanvisning.
Jo viist, jag ´kanske missförstod dig med det skalkl allstså på ytterligare LIP, inte bara det som är i skivan (fast det kanske framgår ur anvisningen?).

DVS Skiva plus lip system 17......

minerit VT typ Lip har ju bar ett s/m väde p 37.000 och är inte godkänt längre.
 
Ja, det är naturligtvis godkänt att använda det tätskiktet över hela skivan, och inte bara över skarvar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.