2 046 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Problem att köra 600 cc glespanel?
Hej,
Vi ska glesa och plasta innertaket i garaget och undrar om det är ok att lägga det 600 cc?
Jag tänker på plasten, då det ska på 500mm isolering och om det tynger ner plasten för mycket?
Ska sätta panel i taket och den kan fästas 600cc, så om det inte måste vara 300cc som för gips så hade det varit skönt.
Med vänlig hälsning
Vi ska glesa och plasta innertaket i garaget och undrar om det är ok att lägga det 600 cc?
Jag tänker på plasten, då det ska på 500mm isolering och om det tynger ner plasten för mycket?
Ska sätta panel i taket och den kan fästas 600cc, så om det inte måste vara 300cc som för gips så hade det varit skönt.
Med vänlig hälsning
Tomture61
Självbyggare
· Född i Luleå
· 6 198 inlägg
Tomture61
Självbyggare
- Född i Luleå
- 6 198 inlägg
Jaaa , du har svaret . Tror dock att om du sätter diffplast först och glesar med cc 60 kommer inte isoleringsskivorna att rasa/sjunka ned , så tungt är inte isolering.X xLnT skrev:
Klicka här för att svara