921 läst ·
3 svar
921 läst
3 svar
prisvärd lågpris arbetsbelysning?
Höstmörkret påminner mig att jag önskar bättre belysning i garaget/verkstaden.
långa och låga armaturer med god spridning. Inte surra och flimra. Hellre T5 än led.
Har ni nyligen snubblat över några prisvärda armaturer som passar in på detta?
långa och låga armaturer med god spridning. Inte surra och flimra. Hellre T5 än led.
Har ni nyligen snubblat över några prisvärda armaturer som passar in på detta?
Produkter som diskuteras: "arbetsbelysning"
Arbetsbelysning The Painter Rapid
Perfekt vid målning
370 kr inkl moms
Läs mer
Begagnat.
Kanske svårt att hitta låga lysrörsarmaturer, men definitivt prisvärt.
Kanske oftast T8, men rediga kvalitetsgrejor i plåt istf sladdrig plastskit, ofta från industrier eller kontor.
Kanske lite brum, men vad spelar det för roll i verkstad/garage.
Billigt och enkelt att byta lysrör/tändare när det efter mååånga timmars drifttid med massor av ljus är slut.
Kanske svårt att hitta låga lysrörsarmaturer, men definitivt prisvärt.
Kanske oftast T8, men rediga kvalitetsgrejor i plåt istf sladdrig plastskit, ofta från industrier eller kontor.
Kanske lite brum, men vad spelar det för roll i verkstad/garage.
Billigt och enkelt att byta lysrör/tändare när det efter mååånga timmars drifttid med massor av ljus är slut.
Medlem
· Sverige
· 5 652 inlägg
Om det är rena arbetslampor du är ute efter så rekommenderas skarpt LED-enheter på kring 50 W från tex Biltema.
Jag köpte Ahlsells a-collection ip44 T5 till verkstan. Ungefär 450:-/st (inkl moms) utan rör, går definitivt att få mycket billigare med bättre rabatt, men jag är inte "ahlsellkund" till vardags, däremot tyckte jag att de var billiga nog.
Smidig installation, stabila nog i konstruktionen för att kunna sitta i ett hundra år gammalt putsat källartak utan att slå sig och vrida sig. Skulle tro att de är tillverkade av Exaktor.
Smidig installation, stabila nog i konstruktionen för att kunna sitta i ett hundra år gammalt putsat källartak utan att slå sig och vrida sig. Skulle tro att de är tillverkade av Exaktor.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Bra och prisvärd elvärmare till oisolerad inglasad terass i BR
Bostadsrätt -
Hitta duktig och prisvärd konstruktör i Stockholm
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
Vad hände med brun färg? Hittar knappt lågpris längre.
Färg, Måla & Tapetsera -
Glädjande faktura. Prisvärd installation?
Laddboxar -
Bra och prisvärd arbetsbelysning / strålkastare / bygglampa?
Verktyg & Maskiner