1 755 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
pris för murad tillbyggnad
Vi planerar för att bygga ut huset i två plan i vinkel mot befintlig del. Utbyggnaden blir totalt 50 kvm ökad yta fördelat på två plan. I utbyggnaden, som ska muras, ingår nytt badrum samt kök.
Jag har bara lyckats få in en offert på detta och skulle vilja jämföra den mot något.
Tar tacksam emot era erfarenheter på vad det kostat att bygga ut. Ange ge gärna slutgiltigt pris samt antal kvadrat samt var i Sverige.
Jag har bara lyckats få in en offert på detta och skulle vilja jämföra den mot något.
Tar tacksam emot era erfarenheter på vad det kostat att bygga ut. Ange ge gärna slutgiltigt pris samt antal kvadrat samt var i Sverige.
Hur mycket ligger offerten på , 2 Mkr ?H HelenaSj skrev:Vi planerar för att bygga ut huset i två plan i vinkel mot befintlig del. Utbyggnaden blir totalt 50 kvm ökad yta fördelat på två plan. I utbyggnaden, som ska muras, ingår nytt badrum samt kök.
Vi bor i Upplands Väsby norr om Stockholm. Jag har försökt få in offerter från flera firmor men inte lyckats. Tror jag har träffat 6 eller 7 byggare.N neo11 skrev:
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Har elektriker tagit överpris för material?
Elavtal, elpriser & elförbrukning -
Ni som lägger mycket tid på jämföra elpris mm
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Många försäljningar men oförändrade huspriser
Artikelkommentarer -
Påverkas försäljningspris om det är platta på mark eller plintgrund?
Byggmaterial & Byggteknik -
Vad är ett rimligt pris för att plåta in en skorsten?
Tak & Vind