Hej! Håller på med badrummet, och undrar om det alltid är nödvändigt att prima underlaget innan man flytspacklar - har hört att man bör göra detta. Förutsättningarna är ett avrivet betonggolv gjutet i januari - någorlunda plant och med fall, så spacklets tjocklek bör inte behöva bli mer än några millimeter. Tacksam för råd!
 
Absolut, du ska prima.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.