Hej! Håller på med badrummet, och undrar om det alltid är nödvändigt att prima underlaget innan man flytspacklar - har hört att man bör göra detta. Förutsättningarna är ett avrivet betonggolv gjutet i januari - någorlunda plant och med fall, så spacklets tjocklek bör inte behöva bli mer än några millimeter. Tacksam för råd!