Jag gick in i serviceläget och körde en testkörning på allt. Ställdonet flyttade sig, kompressorn startade och allt det andra också..E Emanuel01 skrev:
Nu har jag bytt slangar och växelventil. Växelventilen läckte va den gamla modellen med nål tryckande och dragande. Nu är de vridande modell så de funkar kanon läcker inte ut på radiator kretsen. Slangar va dåliga men inte mkt smuts i värmeväxlaren spolade ur. Nu går den kanon MEN pressostat l
Hög när jag kör enbart varmvatten. Blir pressostathög precis när den är uppe i varmvatten temp och ska stänga av tror ja satte 49grader stopptemp. Någon som förstår att de blir precis när den är uppe?
Hög när jag kör enbart varmvatten. Blir pressostathög precis när den är uppe i varmvatten temp och ska stänga av tror ja satte 49grader stopptemp. Någon som förstår att de blir precis när den är uppe?
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 641 inlägg
Jag kommer byta ut vår Greenline ht-c9 från 2004 så snart den nya anländer. Anar att kompressorn sjunger på sista versen då jag får onormalt hög hetgastemperatur.S Stevembk skrev:
Edit: Nästa gång du provar så håll ett öga på vad du har för värde på hetgasen, finns att beskåda inne i menyerna.
Jag sänkte vv til 43 grader nu får se om de hjälper nått. Det är lite luftbubblor i glaset i mellanåt så kanske är dags för service på han🙂T tobbetk skrev:
Klicka här för att svara