Hej! försöker hitta skillnaderna på Schneider Electric PowerTags eller energi övervaknings moduler.
Men hittar inte så mycket var vet ni om dessa? lanserings år, för och nackdelar. är någon av dem utgående?
Prisbilden är ju rätt stor mellan dem.
Vilken bör man skaffa?
MVH
Mikael
 
P
F Fastiz skrev:
Hej! försöker hitta skillnaderna på Schneider Electric PowerTags eller energi övervaknings moduler.
Men hittar inte så mycket var vet ni om dessa? lanserings år, för och nackdelar. är någon av dem utgående?
Prisbilden är ju rätt stor mellan dem.
Vilken bör man skaffa?
MVH
Mikael
Kom du fram till något? Jag försöker lista ut om man kan integrera dem i home assistant via Z2M eller ZHA. Samt om det går via en ”dongel” eller schneiders egen gateway krävs?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.